Kommunala studentbalen i Norrköping 2010

Hej alla glada människor!
Jag sitter och kollar balklänningar från olika ställen och anledningen till det är att idag fick vi reda på att vår skola får lov att vara med på den stora kommunala balen i Norrköping! Eftersom min skola inte tillhör kommunen så fick vi kämpa oss in i den kommunala och nu är vi där! Eler ja, balen är i juni men jag blev så glad! Jag vill så gärna klä mig i en underbart vacker klänning fixa håret, smink och ha en kavaljer. Låter det inte underbart?

När jag fick veta att det gick igenom så blev jag så glad! Ni anar inte. Jag skickade direkt ett sms till min kavaljer så han vet att det blir av. Oh jag längtar verkligen! Visserligen längtar jag mer till studen men sen jag fick se hur fin Nikita (min halvsyster) var på sin bal så har jag bara längtat efter min. Sen blev jag jätte besviken när vi kanske inte skulle få gå på den kommunala men nu får vi ju det! Jag är så glad!

Kolla bara vilka fina klänningar jag hittat









Källa

Än så länge är den marinblå och den över ina favoriter men jag kommer sitta här ett tag så jag kommer hitta mååååånga! Någon mer sm tycker det är roligt att man har bal innan man tar studenten?

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har min gamla balklänning från 9:an kvar som jag ville ha när de va bal när jag tog studenten men den va för liten :( men fick som tur va låna min kusins vackra klänning :) om du skulle kunna ha min klänning skulle du få köpa den av mig, den är typ vinröd men "pajletter" i fint mönster, kan ha smala band och även utan, rakt fram och bak, kjoldelen går ut lite gran mot övre delen utav klänningen. De är även som två lager i kjolen, för de är som ett jack från midjan och ner, och blir bredare ju längre ner de går :) sen är de såndär man har runt armarna också..

2010-01-18 @ 23:41:32
URL: http://lillebrorsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Sofie.G

Hej! Jätte fina klänningar allihopa!

Vill du prova min får du göra det. Det är st 34 så det är nog lagom! Du kanske inte vet hur den ser ut men den är grön och måga pärlor vid bröstpariet.

Säg till om du är intresserad!

2010-01-19 @ 15:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0