Måndag

Go'morgon får man väl säga!
Jag börjar inte förns 11 idag, rikitgt skönt!

Tänkte berätta om min födelseda lite snabbt innan jag måste gå.
Mormor&Morfar, Cristian&Sofie, morbror Lasse och mamma förstås var här. Jätte trevligt. Vi käkade mat och tårta och pratade. Akilles var med på ett hörn också ;) Vad fick jag då? Jo jag fick tallrikar(djupa), uggar, pengar, Kamera Nikon D60(får på fredag) och ett minneskort :) Sen fick jag massor av blommor :) Stort tack till alla!

På söndag ska pappa fira mig och då får jag träffa lille Dizel!
Jag kommer fota honom sombara den eftersom jag får kameran på fredag! Ae n måste jag sticka till skolan, ha emn bra dag! Puss heej


Kommentarer
Postat av: Madde

Då fick du en bra kamera :D

2010-01-26 @ 23:25:06
URL: http://lillebrorsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0