Möblerat om!

Hej på er!
Jag har precis städat och möblerat om, egentligen är det inte så mycket som har förändrats utan jag har mest flyttat sängen och bytt plats på min fåtölj och mitt nattduksbord. Men det är stor skillnad på rumet måste jag säga, det ser mycket mindre ut! Men anledningen till att jag gjorde så här var för att jag ska slippa sova mot den så sjukt kalla väggen i mitt rum!

Väggen som är på utsidan av huset är iskall, inte så konstigt när det är typ -20 ute. Den där väggen gjorde även så att hela min säng blev iskall och har frusit som en tok om nätterna men nu är det fixat! Dock märkte jag att nu behövs det 2 nya tavlor på väggen bredvid de andra för nu ser det ut som dom hänger helt fel. Men det fixas snart!


Så här ser mitt rum ut nu^


Blev en liten Twilight-hörna på nattduksbordet


Haha visstser det konstigt ut med två tavlor? Jag ska som sagt köpa två till
och då kommer det se ut som på den högra bilden det blir väl snyggt? Sen
kommer det självklart vara Twilight bilder i dom nya ramarna också ;) Men
Först kommer jag önska mig dom i födelsedagspresent för jag fyller ju om
2 veckor så man vet ju aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0