Musik

Hej på er!
Jag vaknade för ett tag sen men har legat o latat mig ett bra tag. Har haft riktigt svårt at sova i natt.. Jag somnade inte förns vid 5 imorse sen har jag vaknat till o från och tillslut tog jag mig upp ur sängen för jag måste vända tillbaka dygnet nu när skolan börjar snart.. Usch ja, skolan.. Har en slutrapport och en tenta som måste vara klart tills vi börjar vilket suger.. Tycker det är dåligt att vi ska behöva plugga på loven men så är det..

Sitter o lyssnar på älskade Erik Grönwall.
Jag var o såg honom och Calle när dom var hör i Norrköping. (det är förresten Cale och Erik som är i min header där det står ''music is life'' för er som inte listat ut det redan) Anledningen till att jag inte skrivit något om att jag sett dom på stan är för att samma dag fick jag veta att vår älskade Zicko lämnat oss så jag mdde inte så bra.. Men nu kan jag berätta att dom var riktigt bra båda två! Jag är mer ett fan av Erik än Calle men Calle han är riktigt bra han med. När Erik sjöng Higher så började jag gråta för att han gör den låten så sjukt bra, sen hade jag ju Zicko i baktankarna också så allt blev så känslosamt. Älskade D. tog jätte många kort åt mig på båder Erik och Calle sen fixade han faktiskt en skiva med bådas autografer på. Är sjukt tacksam!

Jag vet inte vad jag skulle göra utan musik, är det någon som vet det? Musik passar bra till precis alllt. När du är arg finns det alltid bra låtar att lyssna på, likaså när du är ledsen och glad. Utan musik så skulle nog jag och många andra leva i mörker. I alla fall jag, för jag lyssnar å ofta på musik att det inte finns en värld utan musik för mig. Sen har jag dessutom gått i musikklass i 6 år vilket har gjort musiken ännu starkare i mitt liv! Jag saknar åren på haga med alla konserter men jag vet att jag alltid kommer ha musiken kvar!

Eriks röst är helt magisk, låtarna går om&om igen.


Erk när han var i Norrköping, älskar bilden!

Kommentarer
Postat av: angelicaa

jättefin blogg elin! :)

2010-01-03 @ 16:52:44
URL: http://angelicaaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0