Så länge vi båda andas

Nu har jag gjort det.. Nu är sagan slut.. JAG HAR LÄST UT SÅ LÄNGE VI BÅDA ANDAS!

Jag vet att jag kaske är lite sen men jag la ifrån mig boken för ganska länge sen då det var ca 5 kapitel kvar för jag ville inte att sagan skull ta slut. Jag kunde lixom inte se mig själv sluta läsa, jag kunde inte se ett slut på allting. Men nu, nu kände jag att jag ville läsa. Allt var ju så spännande när jag slutade så jag öpnade boken och fastnade direkt. Jag har sagt dethela tiden och jag säger det igen, den färde boken är bäst och slutet gjorde bok ännu bättre! Ni som har läst den vet vad jag pratar om. Men nu.. Nu är sagan slut. Det bästa jag NÅGONSIN läst!

Nu ska jag snart fixa mig, om jag orkar.. Ska på bio ikväll med en kompis. Vet ni vad vi ska se? Nejdå inte New moon.. Haha det blir 4;e gången för mig nu men det är värt det :) Hoppas ni får en trevlig kväll! Puss på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0