Snart är lovet slut..

Nu har man bara 2 dagar kvar attnjuta av.. Sen är det tillbaka i skolan och tillbaka till all stress.. Varför ska lov gå så fort för? Jag har haft ett hyfsat bra lov iaf. Vissa dagar bra andra dåliga. Men det har varit jätte skönt att vara ledig så :) Jag ska försöka att bara njuta dom här dagarna nu! Usch vill inte att lovet ska ta slut.. men men jag är glad att jag inte började skolan den här veckan iaf.

Drömde en knäpp dröm förresten.. Jag var tillsammans med Erik Grönwall. Eller jag skulle sova hos honom för jag hade glömt o kolla när sista tåget(?) gick hem så jag fick sova där, sen var vi typ tillsammans. Mysigt ;)


Snygga pöjk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0