Statistiken

Snacka om att jag blir glad när statistiken ökar!
Jag har inte så många läsare men jag blir överlycklig för att den ökar! Kan bara välkomna er som är nya och hoppas att ni tycker om o läsa min blogg och stannar kvar :) !!

Vad har jag gjort då? Ae inte allt för mycket, jag var precis med i en tävlingpå Paows blogg jag brukar inte ha så mycket tur när det gäller tävlingar men det skadar ju inte att fördöka eller hur? Provar man inte så kan man inte vinna heller ;) Jag tänkte hoppa in i en dusch snart eller om man skulle ta o bada kanske? Ett bad låter ju skönt så det kör vi på!

Hoppas ni haft en fin söndag och får en fortsatt trevlig kväll puss på er!


Ja vi får väl se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0