Stolt

Hej på er!
Jag måste säga att jag är faktiskt lite stolt över mig själv. För det första så har jag inte suttit vid datorn på hela dagen. När jag kom hem från skolan så la jag mig och sov i några timmar sen upp o käka sen har jag faktiskt suttit och pluggat sen dess. Tro det eller ej men det har jag faktiskt!  Jag har suttit och gjort ett papper med instuderingsfrågot till djurskulvården. Viserligen å har jag ett papper med frågor kvar men jag är ändå stolt att jag skuttit och gjort dom. Tummen upp för Elin!

Soms agt så har jag inte gjortså mycket idag, mer än skola, sovit och pluggat. Jag har pratat lite med Josse i telefon också men inte mycket mer. Jag är hundvakt åt Akilles också, ska vara det tillpå lördag. Mysigt att ha en vovve här, dock är han ganska jobbig ibland men det får man ta. Jag ska snart gå ut med honom en sista gång innan jag går och lägger mig.

Imorn så är det fredag och helg, skönt!
ne nu ska jag kollalitebloggar sen ut med Akilleso sen sängen! PussPuss


Ska bara få ihop ett cv också,
måste göras i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0