Tiden går fort när man sover

Jag vaknade för ett tag sen sen.. Jag som skulle gå upp skapligt så jag skulle kunna somna ordentligt ikväll men ae så blev det ju inte och jag ska berätta varför. Vid 3 så skrev jag ju ett inlägg att jag skulle gå o sova? Aa jag la mig direkt i sängen och slog på väner, jag somnade näsan direkt för att jag var så trött. Trodde jag ja ..

Jag har haft as svårt att somna, sist jag kollade på klockan så var den 6 så jag somnade strax där efter. Jag vet bara 1 grej som hjorde att jag inte kunde somna men annars har g haft värdens problem med o somna.. Jag har drömt mardrömmar om den här lägenheten som jag och mamma bor i, att det finns spöken som skrmt mig osv. När jag äntligen känner att jag kan gå omkring i lägenheten,  ett mökt rum osv utan problem så får jag det bekraftat, det spökar.. Ovh hur vet jag det? Jo runt 2-3 varje natt då är detnågon som knackar i vöggarna och jag tror knappast att det är mina grannar. Men det har jag försökt att inte bry mig om så mycket, svårt men jag örsöker att strunta i det. Men igår kunde jag bara inte ignorera dom för precis när jag känner att jag skulle kunna sova så hör jag någon som nynnar! och det varinte tv;n för vänner avsnittet som var på har jag sett jag vet inte hur många gånger och det är ingen som nynnar på det stället! jJag spärrade up ögonen och kunde inte slappna av på en timme, kul! (Om ni vill tro på det väljer ni själva)

Usch säger jag bara. Men nu till något roligare, när jag hade somnat så drömde jag om Kenza. Haha kul! Jag drömde att jag skulle mellan landa i Thailand och jag fick dela hotellrum med henne. Först så var vi as dryga mot varandra sen satt vi o snacka om allt möjligt, hn gav mig tips till blioggen o lite allt möjligt. Lite små rolig dröm sådär!

Vet inte vad jag ska göra idag, NJUTA för imorn börjar skolan.. Hemskt! äh det är bara ett halvår kvar sen tar jag studenteeeeen! Hih, nu ska jag käka lite, börjar bli hungrig. PussPuss!


Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0