Beachparty!

Go'morgon!
Eller jag har varit vaken en stund men det är ju som vanligt. Idag är det underbart väder ute, såååååå skönt. Får se om mamma och jag drar iväg och badar för jag börjar bli sjuk tyvärr. Hostar och snorar men det ska inte hindra mig för ikväll är det beachparty på hugo! Det ska bli riktigt kul faktiskt! Runt 5 blir det att äta med Lina också. Ae dags för frukost!


''Förra årets galnaste fest dyker upp även i år - BEACHPARTYT!

Vi dammar av poolen & fyller den med vatten på uteserveringen, plockar fram de uppblåsbara krokodilerna, palmerna m.m. Bli mottagen av våra hula-hula tjejer som delar ut hawaiikransar & njut av en hink iskalla öl tillsammans till tonerna av alla tiders sommarplågor/beachhits!

Allt som allt, 3 soliga dansgolv & förmodligen årets galnaste fest även i år.

PS, glöm inte badbyxorna!''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0