Fortfarande sjuk..

Det finns knappt någon ork till någonting i mig just nu. Idag var jag på vårdcentralen och fick ta stick i fingret och ett halsprov. Som tur var så hade jag inte halsfluss men jag har ett virus i kroppen så i helgen ska jag typ bara ligga still haha. Sköterskan sa att jag ska ta det så lugnt som möjligt och inte utstta mig för några fyfiska aktiviteter så det bölir en lugn helg för min del.

Idag kommer födelsedagsbarnet Robban hem, grattis. Dock kommer jag nog inte kunna träffa honom eftersom jag är sjuk och han fyller år så jag tror han ska bli firad av sina vänner oså. Vi får ta och ses i helgen helt enkelt. Nae nu ska jag lägga mig i sängen och se på en film, jag har knappt orkat resa mig ur sängen idag. Jag är hur seg som helst.

Hoppas att allt är bra med er! PUSS


Dags att ta en shot mollipect, skål! (bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0