I Stockholm

Tja!
Sitter i Thomas lägenhet med mamma, vi ska snart åka och handla inför resan till Kungshamn. Igår skrev jag att jag kanske inte skulle behöva åka själv men nu blev det så. Lite tråkigt med jag klagar inte. Det är alltid skönt att komma till kungshamn (när det inte regnar) och vara där och umgås. Sen så går ju en vecka ganska fort. Det enda som kommer vara extra jobbigt är att jag kommer sakna Robban, men som sagt jag kommer ju hem snart igen. Hoppas att alla får en trevlig vecka! PUSS


Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du får en bra vecka också och att du får de fint väder också :)

2010-07-24 @ 17:42:29
URL: http://lillebrorsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0