Kungshamn 2010

Nu är det snart dag igen.
På torsdag åker jag med mamma till Stockholm för att sen på fredag åka med mamma och Thomas till Kungshamn. Jag vet inte hur många åkt vi åkt dit nu? Tyvärr som förra året så åker ag utan någon av mina vänner, men så är det. Jag tycker om att vara där ändå. Jag vet inte om jag kommer ha tillgång till dator men det är sånt som märks eller hur? Jag hoppas verkligen att det kommer vara fint väder för jag har alltid haft oturen med lite halv taskigt väder och sen när jag åkt hem så brukar jag få höra från mamma ''Det är underbart väder här nu!'' Så jag håller tummarna! Det vore ju inte helt fel att åka ut och lägga sig på en klippa och bada?! Love it.

2009
Bron mellan smögen och kungshamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0