Ska man bli ljushårig/blond efter sommaren?!

JAg har funderat ett tag på att jag vill göra någon förändring med mitt hår. Om jag inte vore så feg så skulle jag göra håret blont men jag tror inte att jag komemr passa i det. Dock har folk sagt att jag skulle passa i blont, iallafall ljusare hår. Men det blir som sagt eftr sommaren i så fall och om det ska bli BLONT vill jag göra det hos frisör. Herregud vilken förändring det skulle bi! Tål att tänkas på.



Kan ni tänka er mig i någon av de här färgerna?! Knappt att jag kan haha..


här var jag ju typ rödhrig så varför inte göra en drastisk förändring till?

Kommentarer
Postat av: angelicaa

tror du skulle passa i sån färg som hon till höger har :) lite halv blondt ;D

2010-07-07 @ 01:55:32
URL: http://angelicaaahlstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag tippar på att du skulle passa bäst i den mörkare blonda och om du tycker du passar i den färgar du de ljusare :D

2010-07-08 @ 16:00:48
URL: http://lillebrorsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0