Soligt

Äntligen är solen här!
Nu har det varit fint 2 dagar i rad. Jag hoppas på en tredje nu innan jag åker hem på torsdag det vore riktigt skönt. Dock har jag bara varit en liten sväng i smögen och jag sulle vilja gå där lite innan jag åker hem ifall man kanske hittar något fint.

Jag har iallafall solat som bara den, dock har jag bara doppat mig en gång för det är bara 17 grader i vattnet så det är riktigt kallt. men jag var tvungen och doppa mig för det belv så varmt, och man blir ju brunare av saltvatten så det är ju bara bra, huhu.
Idag så åkte vi ut till en ö men det blåste som fan och det blev inte molnfritt förns lite senare och dessutom glömde vi tändstickorna i land så vi åkte hem och så solade jag hemma istället men det var lika skönt det. Dock har jag fått ont i halsen igen vilket suger.. Mend det är bara att bita ihop!
Annars så har jag fotat som en tok. Jag var uppe på bron mellan kungshamn och smögen förut och tog en panoramabild över kungshamn. Det var första gången jag gjorde det men det blev riktigt bra faktiskt, jag blev helnöjd. Jag tänkte att jag skulle se om jag kan ladda upp någon bild, vet inte om det går för det är inte så bra internet mottagning här så vi får se.



Titta det funkade!
Dock tar det lång tid så ni får se fler bilder när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0