Undebart med värme..

..men ibland står man inte ut.

Idag så har jag varit hema hos Linn med mamma och solat och adat i deras pool. Rikitgt skönt var det. Dock så slutade vattnet att avalka när man varit i ett ta eftersom det var 30gader i vattnet huhu. Det var iallafall jätte trevligt, jag fick en klänning av Linn också. Jätte fin är den, kan visa den när jag orkar haha. Linn duschar just nu fär hon ska sova hos ig och snart är det min tur. Sen vet jag inte vad vi ska göra, spela volleyboll kanske? vore kul. F se helt enkelt.


Haha sött va? Linns hund älskar hennes pappa så när han badade
stod Cain på Harris rygg. Haha så sött

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha så söt bild :D

2010-07-13 @ 18:29:40
URL: http://metrobloggen.se/TessW

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0