Min dag

Har haft fullt upp idag så därför ha det inte blivit något blogginälgg.

Dagen började med att jag drog ner till AF för ett möte som tog 5 min. Det kändes verkligen nödvändigt att gå dit, inte. Haha men jag fick en jobbcoach som jag kommer att träffa under 3 månaders tid. Får se hur det går men det ska nog gå bra. Efter det så gick jag och hälsade på Emelie, kul att träffa henne igen! Vi pratade lite och sa det att vi ska försöka samla ihop ett gäng och hitta på något snart vilket vore skitkul!
Sen blev jag hämtad av mamma och vi åkte och handla en del till imorn oså och sen gick jag och Tess ner till stan sen bestämde vi att hon skulle sova här så vi gick upp til henne och packade lite grejer och sen gick vi till mig igen. Robban ringde och vi åkte en sväng till hans kompisar och kollade när dom spelade volleyboll , herreg vad vi skrattade. Fulla och dana var hans kompisar, hur kul som helst!
- Jävla traktor!
-Va fan, det är ju såt här digitalt skit!
HAHA!

När vi kom hem så gick vi en liten promenad med Lina och snart så ska vi sova. Det var min dag det! Har haft riktigtigt trevligt idag! Nu ska jag sova, hade!


Dagens:
Jeans jacka - Smögen, minns inte vad den kostade
Linne - H&M 99:-
Shorts - New Yorker 99:- ?
Skor - Belle Shoes 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0