Natti

Josse och jag kom nyss hem, vi var en sväng hos Robban o snackade lite skit. Josse och jag gick till honom hemirån mig, det är en bit och på vägen dit så mötte vi in pappa med hans hund. Haha lite komiskt, jag sa '' det skule vara lite kul om vi mötte pappa när vi går förbi honom '' Så gjorde vi det, huhu. Josse fick träffa lille Dizel, eller okej han är inte så liten lämngre men inte allt för stor heller. Söt som bara den r han däremot! Jag får gosa lite mer med honom på lördag. Men iallafall, haha så gick vi till Robban. Rätt så skönt att gå faktiskt men jag var helt slut när vi kom fram, Josse med.
Dock kunde vi inte stanna så länge för Josse ska upp till praktiken imorn så nu ska vi slå iging vänneoch sova. Hoppas att alla haft en fin fin dag! PUSSPUSSS


På tal om inget.
När jag fick ett biokort i studentpresent så började jag
gråta för att jag skulle kunna se Eclipse, haha nörd ja är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0