Sommar

Det känns verkligen att det är sommar nu, vill verkligfen inte sitta inne framför datorn. Jag vill vara ute och bada, sola, umgås och ha roligt tillsammans med vänner! Det har inte blivit så mycket bloggande nu men det är tack vare det fina vädret. Jag ÄLSKAR det verkligen! Idag så låg jag och Lina ute vid Glottern i 6 timmar, helt underbart. Robban kom förbi och gjorde os sällskap när han slutat jobba. Efter badandet käkade vi pizzaoch nyss så kom jag ut från duschen. Jag tog en riktigt kall dusch för jag har bränt mig på axlarna så det var as skönt. Ooooh det är så underbart med sommar! Sitt för guds skull inte inne när det är så här fint, UT OCH LEV!


Haha är inte Lina för söt eller? Bilderna är från dagen.
Sommar sommar sommar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0