Student veckan har dragit igång!

Jag är lite seg här i bloggen men så blir det ibland. I onsdags drog den efterlängtade studentveckan igång. Det blev party och Björn Rosenström på otten! Det var riktigt kul att se honom live, det fick en ju inte och sluta lyssna på honom direkt. Mmmmmums!

Idag är det dags för bal!
Sofie och hennes kompis kommer hit sen så ska vi börja pyssla om mig, myys. Vid halv 6 blir det att möta upp David så ska vi gå till flygeln tillsammans. Det ska bli riktigt kul. Nu ska jag hoppa in i en dusch. Ha de bra! PUSS


Förresten, jag har åkt på världens hosta efter allt gapande.. Det lär väl
bli ännu värre när veckan är slut. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0