Trött

Jag var ute och sprang med Akilles för en liten stund sen, bra för både honom och mig. Har tagit en dusch och varvat ner lite och nu är jag helt slut i kroppen. Jag älskar ändå sättet man blir trött på för det blir en helt annan trötthet och iallafall jag sover bättre.

Akilles var faktiskt jätte duktig. Vi sprang ungefär 3km och han sprang där bredvid så glatt. Några gånger blev han lite för glad och trodde att vi skulle busa, haha knäppskalle. Imorn så ska han hem, blir nog skönt för honom, han behöver ju vänja sig vid Wilma också. Ne nu ska jag ta ett glas cola och fortsätta läsa så länge vi båda andas(breaking dawn) som jag påbörjat för andra gången. Den sista och den bästa, enligt mig i Twilight serien. Puss på er


8 dagar kvar bara, sen är det dags igen! Eclipse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0