Stå på egna ben

Seg är jag, seg på att blogga.
Men jag har en anledning, eller inte en bra kanske men jag kommer komma igång igen. Snart. Det känns så lustigt, jag var och skrev in mig på arbetsförmedlingen idag. Jag är arbetslös, ingen mer skola, ingen trygghet och inget mer av H07A. En klass som jag kommer sakna trots att vi inte blev en hel klass förens på slutet, då var vi verkligen en hel klass. Vi kom varandra så nära, och nu är det slut på den kontakten vi fick med varandra där på slutet. Man säger att man ska umgås men oftast så blir det inte så när det väl kommer till krita.
Jag vill försöka klara att hålla komtakten med underbara H07A, med dem jag inte umgåts med innan och med mina älskade vänner jag haft under de här tre åren, jag vill verkligen.

Blandade känslor inom mig när e sån stor förändring har skett i mitt och många andras liv. Det är dags att ställa sig upp och klara sig på egen hand. Man förändras, inser saker och möter nya människor hela tiden. Jag känner mig faktiskt som en ny männsika, om det är bra eller dåligt det vet jag inte men hos mig känns det iallafall bra. Jag ska se framåt och sluta gräva ner mig saker och ting. Umgås med vänner och ha kul. Jag ska leva mitt liv och älska mig själv för den jag är.


<3

Kommentarer
Postat av: Theréz

Känner verkligen det samma, synd att vi inte kom så nära varandra förrän på slutet.

2010-06-15 @ 00:47:59
URL: http://therez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0