23 Maj

Go'morgon!
Jag vaknade rellativt tidigt idag, strax innan 11 vaknade jag och var pigg. Inte likt mig inte, men jag tror det är för att jag somnade rätt tidigt igår. Jag var helt slut efter kolmården haha.. Vad händer idag då? Just nu sitter jag och njuter av Björn Rosenström! Jag längtar som bara den till den 2;e juni då han kommer till otten! Jag har lyssnat på honom sen jag var liten så det ska bli skitkul och se honom live! Det bästa är ju att vi har mösspåtagning samma dag. Men tillbaka till ämnet, idag ska jag träffa Sofie. Det ska bli kul, vi drar nig en sväng mot stan sen får vi se vad som hittas på.

Om man kanske skulle börja fixa sig, käka frukost och lite så.
Hoppas ni får en trevlig dag!


Idag fyller Tess 19, grattis gumman!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack för allt gumman :D<3

2010-05-23 @ 21:30:16
URL: http://metrobloggen.se/TessW

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0