Mys med Tess

Hellu!
Sitter med Tess i min säng och kollar på Top Model, vi kollade precis på när Kissie var med i Bella och Tyra Show och disskuterade lite. Det är ju inte direkt så man inte har något att kommentera under det där programmet..

Idag så var jag och Tess hos polisen för vi blev rånade när vi skulle hem från krogen för ett tag sen, haha nejvars. Vi skulle fixa ett varsitt legg, Tess har försvunnit så hon behövde ett nytt och jag har inget helt enkelt. Men jag kommer kunna hämta det om 5 arbetsdagar så alltså på måndag nästa vecka.

Nu blir det mest att ta de lugnt, vi ska ta ett varsitt bad sen.
Hoppas alla haft en trevlig dag. PUSS


bara för att han är snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0