Nytt

Idag så var jag en sväng på stan med Tess. Jag köpte mig ett linne som jag tittat på i en vecka och velat ha och idag blev det mitt! Jag älskar det verkligen, färgen är så härlig. Det blir att ha det när jag ska ut på onsdag, somrigt och härligt. Jag köpte även hårfärg som jag ska lägga i imorn, brun hårfärg med slingor.

Annars idag så har jag varit i skolan och tagit det rätt lugnt. Lämnade in min låt till musikenså jag hoppas på mitt MVG men jag får väl se när betygen kommer. Sen har jag bara umgåts med Tess och haft trevligt, hon ska sova hos mig i natt.

Nu blir det väl att kanske se en film eller något.
Jag måste läsa mor gifter sig också, gu vad roligt! Inte.. haha men snart tar vi på oss mössorna! PUSS PÅ DEN!


Fint va?

Kommentarer
Postat av: Madde

De va riktigt fint :)

2010-06-04 @ 18:31:07
URL: http://lillebrorsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0