14 Maj

Hej på er!
Tänkte lägga upp en söt liten video på Dizel.
Jag var nämligen hemma hos pappa idag och fikade, vi hade jätte trevligt och pratade om allt möjligt. Jag blev bara tvungen att filma Dizel när han jagar sin svans, herregud så söt man kan vara! Han har blivit riktigt stor med, men han är fortfarande lika liten i huvudet. hehe.. 



Förresten, jag kollade på bella och tyra show nyss och Kissie var ju med. Jag skäms nästan för hur hon beter sig emellanåt. Visst jag tycker hon ska ha creds för att hon verkligen vågar säga alla sina åsikter och att hon står för det, men jag tycker det är riktigt mesigt av henne och ställa upp som ''Kissie'' i deras show. Det är ju bara för att det är dom. Det märktes också att hon var nervös eftersom hon satt och vickade stolen fram och tillbaka. Jag tror hon är rejält osäker på sig själv.. Det verkar så eftersom hon spelar ''Kissie'' och är Alexsandra. Jag kan iaf säga att jag tycker bättre om Alexandra än Kissie. Natural is beautiful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0