18 november

Hej på er!
Hoppas att allt är bra med er? Med mig är det bra, lite trött som vanligt men det får man ju leva med har jag märkt ;) Jag har inte gjort så mycket idag mer än jobbat. Jag slutade vid halv 3 så har bara tigit det lugnt framför tv;n sen jag kom hem.

Jag fick en fråga var jag köpt Iphonen så tänkte bara berätta lite.
Den är köpt på Telenor
Abonnemang på 24 månader 699kr/mån fast pris
Så jag får alltså ringa, sms;a, mms;amms 3000min/månad  och surfa hur mycket jag vill. Jag tror att det finns ett max tak på 3000sms/mms/min /månad men det klarar jag mig gott och väl på. Dessutom tycker jag att det är riktigt skönt att veta att räkningen inte kommer ligga på mer än 699kr/månad och inte springer iväg till flera tusen som är lätt hänt. Och som ett plus på det hela så får jag telefonen på köpet då jag bundit mig i 2 år. KANON!
(leveranstid 4-7arbetsdagar)

Nu ska jag ta en dusch. 
Jag hoppas att ni får en trevlig kväll för det ska jag ha! PUSS

Kommentarer
Postat av: Frågande

Jo när man betalar nästan 17000kr så är det bäst man får en telefon på köpet, nästan gratis ju

2010-11-18 @ 18:38:54
Postat av: Johanna

Det är helt obegränsat, inget tak :)

2010-11-18 @ 18:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0