4 dagar

hej på er!
Jag har varit lite dålig på att blogga känner jag. Känns som jag sviker mina läsare? Lustig känsla det där. Jag tänkte iallafall berätta vad jag gjort de här 4 dagarna då jag inte bloggat något.

Torsdag:
Jobbade som vanligt, slutade runt 3.
Efter jobbet så drog jag hem en snabbis och packade lite grejer i en väska fär att åka till Tess. Vi drog nästan direkt till Kina restaurangen för jag ville bjuda min vän på mat då vi inte träffats på väldigt länge. Det blev 3små rätter, vilket man inte kan sluta älska eller jag kan inte. Vi käkade, snackade och hade en jätte trevlig kväll! Efter maten så drog vi och köpte cola och popcorn, kollade på film, badade och snackade långt in på natten. Riktigt roligt hade jag! Det varskönt att få träffa min kära vän igen.

Fredag:
Vaknade upp hos Tess och fick träffa söta Etta som jag inte träffat på länge. Snacka om att det är en go hund! sen tog jag mig till jobbet och jobbade till halv 5. Vi hade tävling i torsdags om vilket team som frågade mest nöjd kund och självklart vann team 1 så vi fick kladdkaka på teammötet. GÖTTANS!
Efter jobbet så åkte jag hem och umgicks med Linn som sov här. vi kollade på film, och snackade skit. Riktigt roligt hade vi iallafall. Vi gick även en prommenad tillsammans med Jennie mitt i natten.

Lördag:
Linn och jag var hundvakt till hennes hund Cain ett tag på morgonen. Sen kom Akilles hit för Cristian behövde hundvakt. Jennie kom hit ett tag och umgicks med oss. Tog det rätt lugnt faktiskt. En mysig lördag.

Söndag/idag:
Jag vill skriva så mycket men..
jag har tagit det lugnt idag, legat i sängen halva dagen, hur skönt som helst. Varit ute med Akilles några ggr och jag käkade nyss, eller det jag kunde äta. Nu ska jag glo på tv och bara njuta resten av dagen för imorn är det jobb igen! Hoppas ni haft en trevlig helg för det har jag!!


och så lite skönsång på det
When I look at you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0