Första advent

Hej på er och glad första advent eller något. Haha
Kan ni fatta att det redan är första advent? Det kan inte jag. Tiden har gått så sjukt fort!! Snart är det redan julafton, galet!

Jag började dagen med att säga hejdå till Linn som åkte hem vid 11. Sen la jag mig i soffan och kollade på Toy Story 3, disneyfan som man är. Den var riktigt bra! Lite tråkigt att vissa röster inte var samma men annars rikitgt bra! Jag grät till och med i slutet, haha gulligt.. För er som älskar disney, se den :) !

Vad händer idag då? Jo nu tänkte jag ta något att äta då jag inte käkat frukost än. Sen blir det nog lite O.C eller Eclipse kanske? Får se vad som dyker upp på skärmen ;) Vid 4 bilr jag hämtad och så ska jag åka till pappa och fika, mysigt. Förresten, är det snöstorm överallt eller? Snacka om att det är rikitgt mysväder. Bara ligga inne framför en bra film och mysa ner sig under täcket med massa tända ljus runt omkring. Det låter väl inte helt fel? Blir av ikväll kan jag ju säga ;) Hoppas ni får en mysig första advent!! Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0