Onsdag

Nu var det onsdag och halva veckan är snart förbi, lagom fort det går! Jag jobbar kväll idag med, 15.00-21.30 känns segt men Mathilda jobbar ju också så jag klarar mig nog. Det värsta är nog när man får sitta själv där hörnet som jag fick göra i måndags, inte ett dugg kul men sånt är livet! Haha ikväll ska även Jimmie träna på nautilus så jag och Mathilda ska vinka till honom för vi kan nämligen se in till nautilus en bit. haha kvällens nöje, vinka till Jimmie. haha!

Jag skulle ha tränat med Emelie idag innan jobbet men jag har legat och hostat jätte mycket i natt så då äre det ju inget bra o träna men det går nog över snart. Jag har iallafall hunnit att plocka iordning lite i rummet, vilket behövdes som vanligt haha. Sen har jag fyllt min ipod med Tyler Ward för han är min nya idol typ. haha Sitter och lyssnar på honom hela tiden, klockren är han! Snygg också ;) haha.

Nahe om man kanske skulle ta sig något att äna innan man åker till jobbet? Jo det låter som en bra ide. Hoppas det är bra med mina läsare! PUSS


Haha jag fastnar inte på bild idag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Lika söt som vanligt gumman :D <3

Hoppas du har de bra på jobbet :)

2010-11-03 @ 21:15:54
URL: http://lillebrorsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0