The climb

Hallå!
Jag är som sagt lite seg på att blogga nu när jag inte har någon dator men snart är det lön och då jävlar! haha. Jag såg precis att man snart kommer kunna reservera biljetter till Harry Potter och dödsrelikerna, oh jag längtar! Älskar Harry Potter filmerna!! Det blir allt att se den med en kär vän ska jag nog se till!

andra gången idag som jag somnar i soffan efter jobbet. Haha, kommer hem vid 3 och försöker hålla mig vaken. Jag pratade lite med Josse i telefonen men sen var det kört. Slocknade direkt, haha! På så sätt är det skönt att jag jobbar kväll imorn så jag får sova ut.

För övrigt så har jag spenderat kvällen tillsammans med Lina och Jimmie, mycket trevligt! Vi kollade på film och hade det allmänt trevligt. Dock skulle Jimmie försöka massera mig då jag har svinont i ryggen för jag sitter inge bra på jobbet men att det gjorde bara ont. haha jag får gå till en massör eller något.. Har verkligen jätte ont, inte kul alls. Sååå. Vad händer resten av veckan då? Imorn och på fredag är det jobb. Jag ska se om jag orkar träna imorn, eller om jag kan röra mig normalt dvs. I helgen har jag inte så mycket planerat faktisk, får se vad somhänder helt enkelt.

Jag hoppas iallafall att alltär bra med mina läsare och jag hoppas ni inte blir allt för uttråkade när jag inte bloggar men jag ska bättra mignär jag köpt dator, promise ;) Puss på er



Och så lite skönsång på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0