4 Oktober

Hallå!
Jag kom nyss in efter en solning med Tess så just nu ser jag ut som en kräfta i ansiktet haha!! Men men. Dagen har gått rätt så segt idag tycker jag, elelr så är det bara för att jag varit så trött hehe. Efter jobber så mötte jag iallafall upp Tess och vi gick en sväng på stan sen åkte vi hem till mig. Jag käkade lite med mormor och morfar som kom förbi för att se bilder som Thomas och mamma lagt upp från malaysia sen pratade de lite på skype så Tess och jag satt mest och pratade. Vi gick och hämtade mina kläder idag också! Ae vet ni hur snygga mina leggings är?! Helt otroligt. Äääääälskar dom! Dock så märkte jag att jag bara beställde linnet och inte trosorna? Trodde att man fick båda men så var det tydligen inte. Jaja

Tess skulle iallafall sola så jag gjorde det jag med så har legat och svettats ett tag, inte så fresh kanske men sk ta en dusch snart haha. Hoppas alla haft en fin dag!


Haha är hon inte söt eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0