Förbannad är ordet!

Ni får ursäkta mig nu men jag är så sjukt arg och besviken. Jag köpte en ring igår, ni vet döskalleringen som finns på glitter, rätt populär? Jag hade den till jobbet idag. Strax innan lunch så märker jag att jag inte har min ring på mig och kommer på att jag glömt den på toan eftersom jag tog av den när jag skulle tvätta händerna. När jag går in på toan tror ni jag hittar ringen? Nae. Det var kanske 10min sen jag tagit av mig ringen och den ligger inte kvar. Jag fortsätter leta för jag tänkte att jag kanske hade lagt den någon annastans men nej den finns inte. Någon har alltså tagit min ring.

Min teamledare skickade till och med ut mail till alla som jobbar på samma plan som mig. Men inte är det någon som har sett den, vilket jag inte tror på. Jag tror att det är någon som har tagit den. Men ärligt? Vem FAN stjäl från sina arbetskamrater? Ärligt? Får jag fråga hur man har samvete till att ta något från någon övehuvudtaget? Ni tänker säkert att det bara är en ring men det är inte det handlar om. Att sno från andra va fan är det för stil? Bara för att personen i fråga inte har råd med ngt så är det fan inte okej för det?! Jag fattar inte. Jag kan inte förstå överhuvudtaget hur man kan göra något sånt?! Så jävla dålig stil, usch jag är så fruktansvärt arg. USCH!


Kul att jag fick behålla ringen en dag. Jävligt kul.

Kommentarer
Postat av: Theréz || several passions - one blog

Så himla dåligt gjort. Jag fattar inte hur folk kan stjäla från andra utan att skämmas. Och stjäla från en arbetskamrat också, det är verkligen inte okej.

2010-10-06 @ 16:06:44
URL: http://therez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0