Fredag

Äntligen fredag säger jag!!
Tycker ni inte det är underbart när fredagen kommer och man är ledig, eller är jag ensam om det? Neee det tror jag inte ;) Dagen har faktiskt gått fort, och jag antar att helgen kommer gå ännu fortare! Men iallafall så har det varit en skön dag idag, mycket skratt på jobbet måste jag säga! Mina arbetskamrater är för härliga. Efter jobbet så åkte jag hem och Linn kom hit, vi har umgåts hela dagen och hon ska även sova här. Jennie var här en stund och vi drack lite och hade trevligt!
Imorn blir det hårda tag istället, Jennie fyller nämligen 18 och det blir att parta loss!! Blir antagligen en sväng till otten också vilket blir sköjj.

Just nu så badar Linn och jag satte igång ett avsnitt av O.C så länge, vi ska väl sova snart(?) Sen en film kanske, får se. NJUT av fredagen! PussPuss


Just nu, tröööötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0