Idol 2010

Hallå!!
Tog nyss ett bad, riktigt skönt. Kollade på O.C samtidigt så jag kan ju säga att jag mådde riktigt bra nä jag låg där i badkaret hehe. Just nu väntar jag på att Robban ska komma och hämta mig så ska vi åka och handla sen göra hemmagjord pizza. Riktigt gott!! Idag har det verkligen varit en riktig slappdag kan jag ju säga. Har suttit i underkläder hela dagen och inte gjort något vettigt alls men ibland måste man ha sånna dagar. Såg att jag fått en fråga om vem jag hejar på i Idol och jag håller faktiskt på Olle. Det finns många som är väldigt bra men jag tycker om Olle rejält, tycker han är riktigt bra!!

Nu ska jag åka o handla, hoppas ni haft en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0