Onsdag

Hej på er!
Är det bara jag som tycker att veckorna bara springer iväg? Redan är det onsdag men skönt är det också för snart är det helg och i helgen blir det fest!

Dagen har varit rätt seg idag faktiskt men det är ju tur att man har härliga arbetskamrater som lyser upp dagarna lite extra! Underbart säger jag. Efter jobbet så gick Robban och jag till banken, jag skulle fixa så jag kan betala räkningar på internet. Seg som jag är så har jag inte orkat fixa det innan men nu var det allt dags att ta tag i det. Sen skulle Robban och jag ha lagat mat för vi har varit tillsammans i 4 månader idag så vi skulle mysa till det lite men att det blev en varsinn kebabtallrik haha! 
Nu har jag iallafall betalat min första räkning, porrigt! Eller nått..

Händer resten av veckan då?
Jo imorn efter jobbet så ska jag på stan med Lina och Jessica, blir att handla lite till på lördag då det blir utgång. Så ska man ju klä ut sig när det är halloween o grejer. Priat? Jo jag tror de blir de! Snygg jag kommer vara, eller iiiiinte men va fan. Lackleggings, bandana, skjorta, vitt linne och lapp för ögat. Det blir nog skitbra!
Ae nu ska jag vara lite social, puuuuuuuuuuuss


Robban fick en puss han med


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tror nog du blir snygg som pirat gumman ;D<3

2010-10-27 @ 23:43:41
URL: http://lillebrorsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Tess

Ni är så himla fina :)<3

2010-10-28 @ 19:59:45
URL: http://metrobloggen.se/TessW

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0