R.I.P Shela

Hej på er!
Jag har precis käkat riktigt god mat med Robban. Det blev potatisgratäng, kött och svampsås MUMS!!
Idag är jag så här trött igen, jag skulle kunna somna när som! Men jag ska allt hålla mig vaken ett tag till. Jag märkte nyss att min ena ökenråtta, Shela har dött och Spinelli hade börjat äta på honom! Usch.. Snäll brorsa han är liksom. Skulle inte vli så överraskad om Spinelli dör snart också eftersom han blir ensam nu, men sånt är livet..

Jag tänkte att jag skulle visa hyllan som min händiga man hjälpte mig att sätta upp igår.
Skitsnyggt blev det! men först


En blid på Shela och Spinelli, dagen då jag tog hem dem.
RIP Shela♥ (den grå)


Och här har ni hyllan som sitter över sängen, snyggt va?!

Kommentarer
Postat av: Madde

de vart fint :)

2010-10-20 @ 22:59:16
URL: http://lillebrorsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Tess

R.i.p krukråttan Shela :(<3

2010-10-22 @ 19:38:52
URL: http://metrobloggen.se/TessW

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0