Sämst på att blogga

Hej på er!
Jag vet inte varför jag inte har bloggat riktigt? Har inte haft något att skriva om riktigt, men jag lever iallafall ska ni veta ;)

Jag jobbar och står i och umgås med vänner och pojkvän, levet livet. Dock är jag väligt trött om dagarna, haha så lat som man är.
Idag så tog Emelie och jag en runda på stan efter jobbet, haha det börjar bli en tradition det där. Jag hittade massor som jag vill köpa när lönen kommer!! Hatar att gå på stan utan pengar för då hittar man bara ännu mer man vill ha, visst är det då? Efter stan träffade jag Jimmie, riktigt länge sen.
Vi gick en sväng, käkade pizza och snackade skit. Mycket trevligt ;)
Men men. jag vet inte vad jag ska skriva om jag ska vara ärlig? haha men att. Hoppas ni har det bra :) Jag kommer nog på något att blogga om snart, ska försöka iallafall!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0