Tatuering

Jag ahr ju tjatat om en tatuering jag vill göra i ungefär ett år nu och än har jag inte gjort den men nu jävlar!! Jag vill så gärna göra den här tatueringen och det har alltid varit någonting i vägen men nu ska jag ha den. Nu när jag börjat jobba och tjänar egna pengar så ska det inte stå i vägen för mig längre. Nästa gång jag ska träffa pappa så ska jag prata med honom så han får följa med mig till Jonte och boka tid efter den 25 november för nu ska jag ha den!


På sidan av revbenen ska den sitta. Läängtar efter den!

Kommentarer
Postat av: Madde

Fint text :) är också sugen på att tatuera mig

2010-10-11 @ 23:13:46
URL: http://lillebrorsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0