Tisdag

Hej på er!
Idag börjar jag jobba 14.15 så det blev en sovmorgon för mig idag igen, uppskattas! Igår var jag som sagt på stan med Jessica, Jag lyckades handla lite. Hihi.. Dock hinner jag nog inte fota allt för jag ska käka o lite så nu men jag köpte iallafall 3 par örhängen, en tröja, en ring, nagelack och ett ps2 spel. Det var jätte trevligt att gå en sväng på stan, speciellt eftersom Jessica och jag inte umgåts på länge.
När jag slutade jobbet så kom Robban och hämtade mig, sen satt jag hemma och spelade en stund. hihi jag äälskar jack and dexter, as roligt spel. Dock blir jag as förbannad emellanåt men så är det hehe. Jag tror att jag håller på och bli sjuk, sitter och nyser hela tiden. Inte bra!! Men men. Nu ska jag ta något att äta och om jag hinner, spela lite. Hihi!
Ha en bra dag mina läsare, PUSS


På jobbet igår.

 
Jag just nu.
Tröjan är ny + ringen och örhängena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0