Torsdag

och snart är det fredag!
Hej förresten! Jag är trött som vanligt och sitter och gör ingenting haha. Dagen har gått fort idag faktiskt, jag och Sahra satt och skrattade och flummade runt där ett tag, snacka om att vi var trötta! Men det får man vara, hah. Efter jobbet så gick jag upp till spårvagn och blev skrämd av Lina som kramar om mig bakifrån, herregud så rädd jag blev!! Haha lite kul.
Jag satt och pratade med Lina och Jessica en stund innan jag åkte hem. När jag väl kom hem så var mamma barnvakt åt Wilma så satt och mös med min brorsdotter en stund. Sen dess har jag bara pratat med mamma och glott på tv, sitter o väntar på att Robban ska svara. Min man, hihi!

Hoppas ni haft en trevlig dag iallafall! PUSS


bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0