Dagen vi visste skulle komma

Haha vad dramatiskt det där lät då.
Det är inte så farligt som det låter. Johan lämnade vår goa grupp idag, sjukt tomt kommer det kännas. Han har ju liksom varit en i gänget. Men men inget att göra åt direkt, någon gång kommer väl grabben tillbaka till norrköping, hehe. Han ska iallafall ha creds till allting han lärt oss. Riktigt härlig kille som alltid har humöret uppe och han har hjälpt (iallafall mig) riktigt mycket och han vet verkligen vad han gör vilket har gjort mig mer självsäker. STORT TACK till Johan!

Efter jobbet så drog jag, Emelie och Mathilda till stan och kollade lite. Snacka om att man blir sugen på att handla grejer, ååååh jag vill ha lön. Mathilda köpte iallafall ett par as snygga skor, me like!
Nu ska jag snart fixa mat, som vanligt. HAha det känns som jag inte gör annat än att laga mat när jag kommer hem. Sen blir det väl att glo på tv, hinner inte mycket annat. Ska väl (om jag orkar) föra över lite mer bilder till den här datorn men får se. Hoppas ni haft en trevlig dag och får en fortsatt trevlig kväll!


Jag just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0