En fredag vi inte räknat med

Jag och Tess satt hemma hos mig och käkade popcorn och kollade på Kenny Starfighter och så plingar det på dörren. Där står Robban och Fredda as packade och säger att vi ska med på fest. Så jag och Tess börjar gör oss iordning efter ett tag medans Robban och Fredda sitter i min säng och häller popcorn överallt och pratar med mina råttor.

''VÄND PÅ KRUKAN!!''
''DU KAN INTE PLANTERA NÅGOT NÄR DEN ÄR SÅDÄR''
''dom lyssnar inte..''

''Kan jag inte få ställa in en skål med öl där inne?''
''Då lovar jag att dom hoppar snett..''
Hahah!

Sen drog vi till Robbans kompisar och herregud så roligt vi hade. Skrattade som jag inte vet vad. Efter ett tag så drog vi till McDonalds för Robban skulle äta. Haha ja, som sagt en fredag vi inte räknat med.

I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut.
Jag drömde det var strejk på pripps och alla ölen var slut.
Jag drömde om en jätte sal där alla ölen stod på rad,
jag svepte väl ett tjugotal och reste mig och sa:
Armen i vinken, blicken i skyn, så var det menat
whiskey och renat, vårt mål alkohol för dom som tål
SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0