Första dagen med samtal

Hallå!
Jag tänkte blogga lite innan jag springer ner i tvättstugan igen. 
Idag på jobbet var första dagen med samtal! Snacka om att jag var så sjuuuuukt nervös första samtalet alltså. Herregud, satt ju och skakade som ett asplöv. Haha men det var kul faktiskt. Jag kan dock inte fatta att det är det här jag ska jobba med. Jag har inte förstått det riktigt än, hehe men det kommer det med.

Ae nu ska jag ner till tvätten och sen lägga mig i sängen och ta de lugnt. Jag hinner ju inte göra så värst mycket efter jobbet men det är ju så det är. Hoppas det är bra med mina läsare! PussPussss


Jag och Emelie på jobbet idag
"Hej och välkommen till Telia du pratar med Elin Sagmar, vad kan jag hjälpa dig med?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0