Fredag!

Nu är det fredag igen. 
Herregud veckorna bara flyger iväg! Den här veckan på jobbet har varit lite annorlunda. Har ju börjat ta emot samtal nu vilket är riktigt kul. Dock får jag lite smått med panik när jag inte vet vad jag ska göra men Johan finns ju alltid till hands (iallafall till på tisdag) så än så länge har det gått bra. Kommer bli lite halvt jobbigt när Johan åker men va fan, det ska nog gå. JAG GÖR DE BARA! Haha alltså aa ni fattar inte men Johan är våran utbildare och säger hela tiden ''Gör de bara'' Så det fastnar lite i huvudet.
Jaja. Dagen har gått relativt fort och snart kommer Emelie hit.
Det blir att snacka skit, käka pizza och glo på film! Porrigt. haha jag är lite flum just nu nu får ursäkta..
Ha en über bra fredag! PUSSSSSSSSSS
Emelie och jag i hissen på jobbet. SMURF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0