Händelserik dag

Hej på er!
Jag sitter just nu och överför bilder och grejer till den här datorn jag skriver ifrån. Roban har nämligen fixat en bärbar dator som jag ska få låna tills jag kan köpa en ny. Vilket blev en stoooor lättnad för då kan jag skjuta upp det till november och köpa lite andra grejer som behövs nu istället. Och då behöver jag dessutom inte oroa mig för att min dator rasar sönder med tanke på att inte tangentbordet på min laptop funkar längre, hahha..

Idag på jobbet var det fast telefoni som gällde, har inte haft det innan så det var lite nytt men man kom in i det rätt snabbt. Upptäckte även gränsen för mig när det gäller det här jobbet meeen man lär sig något nytt varje dag och jag kommer snart kunna koppla bort och inte ta åt mig av grejer. Man lär sig ju med tiden liksom. Dagen har bara rusat iväg. Efter Jobbet så gick jag hem till Cristian och Sofie då Sofie ville att jag skulle fota Wilma. Så jag käkade lite med dom sen fotade jag Wilma och så tog vi det lugnt och kollade på Idol. Robban hämtade mig runt 9 sen har jag mest fixat med att överföra bilder, Robban sover dessutom så det gör inte så mycket att jag sitter här, hehe.

Nahe om man skulle ta och bli klar med det här kanske.
Tänkte att ni skulle få se min nya bakgrundsbild på datorn:

Sötare barn får man ju leta efter. Vår lilla skatt ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Aaaw, så söt :D

2010-09-29 @ 10:18:35
URL: http://annasofiekarlsson.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0