Lördag!


Hej på er!
Det var ett tag sen jag bloggade nu. Det finn egentligen ingen anledning mer än att jag varit trött efter jobbet och sen umgåtts med pojken min :) Jag tänkte faktiskt blogga igår men då funkade inte internet så det blev inte av men men. 

Jag har så himla roligt på jobbet. Älskar gruppen alltså, vi är som gjorda för varann hela högen ;) haha. Igår blev det utgång med Lina. Linn skulle ha sovit här egentligen men hon kunde tyvärr inte ta sig till stan så jag hängde på Lina ut på krogen. Vi hade riktigt kul, det var så längesen det bara var Lina och jag. Så vi hade riktigt kul faktiskt! Vi träffade många bekanta ansikten och dansade loss! Jag träffade även min bror ute för första gången, full och go hehe. Vi kom även med på rekord många vimmelbilder både på hugo och otten. Återstår o se hur många de lägger ut ;)

Idag har jag bara tagit det lugnt. Robban köpte guitar hero så vi har suttit och spelart hela eftermiddagen och vi lär väl sitta och spela hela kvällen och natten också. Hoppas att alla haft en bra helg så här långt! Puss på er




Jo just det jag gjorde ett löfte här om dagen.
Jag skulle blogga om Mathilda Klings über lilla loppa som hon gjorde på jobbet. En fingerfärdig flicka det där! Är har ni den iallafall haha.
stor va?

Kommentarer
Postat av: Emilie Persson

Helt jädra otroligt att hon lyckades göra den, ja kan knappt göra en stor!

2010-09-20 @ 19:48:26
URL: http://www.emiliepersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0