Måndag

Hej på er!
Nu har jag precis installerat ett nytt virusprogram som jag fick av pappa så efter att ha startat o datorn 130ggr så kan jag äntligen blogga hehe.. Jobbet idag har varit helt okej, var riktigt trött på morgonen men piggnade till efter en stund och blev självklart blev jag helt slut på eftermiddagen men jag är så glad att jag har ett jobb så jag vill inte klaga.

Efter jobbet så skulle jag gå till pappa men mötte Robban på vägen och fick skjuts av min söta man. Sen var jag hos pappa och käkade lite mackor och pratade om allt och lite till sen drog jag mig hemåt vid 6, eller jag fick skjuts av Lotta. Sen har jag tagit det lugnt och som sagt fixat med datorn. Nu måste jag fixa något att äta och även matlåda till imorn. Hoppas allt är bra med er! Puss
Så här har jag sett ut idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0