Nu är det måndag igen

Hej på er!
Jag pratade nyss med min kära mamma som sitter i Singapore och myser med sin pojkvän Thomas. Det var första gången jag pratade med dem sen de åkte för 13 dagar sen. Lite sjukt att inte prata med sin mamma på så länge. Kändes bra att få en liten uppdatering om hur de har det där nere :) Jag fick också berätta lite mer om jobbet för mamma eftersom hon inte vet att jag tar emot samtal nu och hon blev jätte glad när jag berättade att jag trivs som fisken i vattnet, hehe. Det har varit en härlig dag på jobbet faktiskt. Vi har skrattat som bara den men varit seriösa också förstås. Älskar verkligen gänget på jobbet alltså, så härliga hela högen. Pricken över I:et var väl ändå när Maria kom och delade ut energidryck till alla och när de ställde fram godis och grejer. Snacka om att det är ett härligt ställe jag jobbar på!! Love it.
Nu ska jag snart laga lite mat, blir nog att fixa lax som jag tänkt göra men jag har inte kommit ihåg hur man gör så passade på att fråga mamma nu när jag ändå pratade med henne. Det ska bli gööööött. Det blir att lägga sig ännu tidigare än vanligt också för imorn börjar jag en kvart tidigare. Det kanske inte låter så mycket för er men jag är så sjukt morgontrött så jag kommer dö lite halvt. haha nejvars. Hoppas att allt är bra med er!! PUSSSS
Är dom inte för söta på jobbet eller?

Kommentarer
Postat av: Emilie Persson

Energidryck is the shit ;)

2010-09-27 @ 21:25:36
URL: http://www.emiliepersson.se
Postat av: Matilda

Var jobbar du? :)

2010-10-06 @ 20:21:58
URL: http://dolby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0