Paulina och Hugos låt

Vad tycker ni? Är den bra eller dålig? Datagjord/mesig?

Själv tycker jag att den är riktigt bra. Jag blev faktiskt förvånad när jag lyssnade på den första gången. Jag gillar den iallafall! Dock tycker jag att Dessie ser ut som en fjortisunge i videon och försöker ta Paulinas plats i ljuset men hon misslyckas totalt och ser bara dum ut - enligt mig. Hon är så söt Paulina! Hon ser lite obekväm ut ibland men hallå, det är hennes (och Hugos) första video så det kan man liksom inte klaga på tycker jag. Sen ALLA låtar redigeras, ALLA. Och jag tycker inte den här är för redigerad? Jag tycker det låter bra. Jag menar Kissies ''röst'' i hennes låt låter verkligen som en dator. Men det är min åsikt som sagt!

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0